Актуальні питання освітнього життя. У гостях в адвоката Івана Лібермана

Актуальні питання освітнього життя. У гостях в адвоката Івана Лібермана

Неможливо знати відповіді на все, але шкільне життя — це не лише навчання. Це процес взаємодії між усіма його учасниками — батьками, учителями, учнями, адміністрацією школи, районним управлінням освіти, обласним управлінням освіти та Міністерством освіти і науки. Цей...
Метод кросенса як елемент едьютейнмента. Використання на уроках української мови та літератури

Метод кросенса як елемент едьютейнмента. Використання на уроках української мови та літератури

Ніхто не сперечатиметься з тим, що навчання має бути цікавим. Але як зацікавити сучасного учня? Безумовно, існує багато технологій, прийомів і методів, які час від часу використовують в освітньому процесі. З одним із таких методів, застосування якого показало високі...
ВОРКШОП «Розвиток емоційного інтелекту педагога»

ВОРКШОП «Розвиток емоційного інтелекту педагога»

Починаючи з 50-х рр. ХХ ст. у Німеччині в галузі освіти дорослих розпочалися експериментальні кроки з питань упровадження нових форм, методів, технологій навчання. Така технологія стала вкрай популярною, її використовували для різноманітних цілей і навчальних програм....
Технологія розвитку критичного мислення: багаторівневе опитування за таксономією Блума

Технологія розвитку критичного мислення: багаторівневе опитування за таксономією Блума

Перш ніж провести урок, учитель ставить перед собою конкретні завдання та цілі, серед яких — дати знання учням, навчити їх висловлювати власну думку, сформувати у вихованців критичне мислення. Перевірити, чи досягнуто поставлених цілей, педагог може через опитування...