Реальна дієвість Нової української школи залежить від кожного конкретного педагога: його знань, умінь, компетенцій, розуміння стратегічних цілей діяльності та наявності дієвого інструментарію для практичної реалізації заявлених завдань. Пропонуємо детальну розробку...
Моніторингові дослідження є необхідною складовою частиною педагогічної діяльності, а їх удосконалення — важливий чинник підвищення якості цієї діяльності, її результатів. За допомогою моніторингу кожний навчальний заклад може відстежити навчальні досягнення учнів із...
Англійський письменник Редьярд Кіплінг писав: «Освіта — найбільше із земних благ, якщо вона найвищої якості. В іншому разі вона абсолютно марна». Дійсно, якість освіти визначає якість життя людини й суспільства. Нині освіта характеризується не лише рівнем знань, умінь...
Управління якістю 2 Тетяна РУСЛАНОВА, Зінаїда НАЗАРЕЦЬ. Дуальна форма навчання. Перші кроки у запровадженні профтехосвітянами Харківщини 6 Юлія ВИСОЦЬКА, Ірина СМИРНОВА, Олена ТЕМЧЕНКО. Професії «Продавець продовольчих товарів», «Манікюрник»: комплексно-методичне...