Міжпредметні зв’язки як педагогічна категорія. Теоретичні аспекти

Міжпредметні зв’язки як педагогічна категорія. Теоретичні аспекти

Проблема міжпредметних зв’язків цікавила педагогів ще в далекому минулому. Я. А. Коменський, К. Д. Ушинський, В. Ф. Одоєвський та багато інших підкреслювали необхідність взаємозв’язків між навчальними предметами для відображення цілісної картини природи «в голові...
ВІД ПРОФЕСІЙНОГО АНАЛІЗУ ДО ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ. Програмний продукт управлінця

ВІД ПРОФЕСІЙНОГО АНАЛІЗУ ДО ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ. Програмний продукт управлінця

Відповідно до Концепції «Нової української школи», стратегічні цілі й завдання вимагають переорієнтації науково-методичної роботи на пошук, розробку інноваційних шляхів розвитку всіх складових освітньої галузі, формування в освітньому середовищі сучасного...

Цікаво про освіту РІSA: вперше в Україні. Що і як 4 Офіційно Наказ МОНУ від 23.03.2018 р № 283 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи» 9 Наказ МОНУ від 13.02.2018 р. № 137 «Про затвердження Примірного...

● Розроблення й презентація публічного звіту школи за навчальний рік Семінар-тренінг ● Заступник директора з виховної роботи в сучасній школі Функції, ролі, модель професійної компетент- ності. Семінар-тренінг ● ВКЛАДКА «Стратегічний менеджмент у науково-методичній...